ZŠ Jílové - "Škola pro radost"

Čistá řeka Sázava

15.04.2016 21:27

 V neděli 10. 4. se konala akce Čistá řeka Sázava. Je to akce, do které se v Jílovém zapojuje několik organizací např. JUKA, Okrašlovací spolek aj. Já tam chodím s JUKOU (Jílovská unie kamarádů).

V 10 hodin ráno jsme se sešli na Žampachu u loděnice, Jirka Vorel nám rozdal rukavice, pytle a rozdělili jsme si území. Já, Kačka a Verča jsme si vzaly přítok Sázavy – Chotouňský potok. Našly jsme v potoce různé druhy odpadu, např. starý hliník, kovové trubice, různé druhy plastu a sklo. Bylo tam toho spoustu, ale já myslím, že jsme kus Chotouňského potoku a jeho okolí pečlivě vyčistily.

Celá akce byla příjemná a mám dobrý pocit z toho, že jsem Zemi pomohla. Sice o malý kousek, ale pomohla.

Lea Vacková, 7. A

Kontakt

Ekoškola ZŠ Jílové

Komenského 365
Jílové u Prahy
25401

tel. 241 951 210
mob. 607 635 460

Vyhledávání

© 2010 ZŠ Jílové u Prahy "Škola pro radost"

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode